Surprised?!

Söndag redan och det känns som söndagsångesten kryper sig på fast jag vet att det inte är det utan något helt annat. Kanske är det så här det känns för de flesta som vanknar upp på söndagar efter lördagens fest?!
Vad vet jag, huvudvärk det har jag i allafall men trots det har jag fått gjort lite nytta här hemma och även shoppat lite på nätet från USA :)
 
Det blev två bh:ar från Victoria Secrets så nu hoppas jag att det går lika fort som sist när jag beställde ;)
Jag har även kärat ner mig i denna scarfen :)
 
 
Från Carolina Gynning, slice of life som är mitt favvo motiv!
Den har dock inte kommit ut än så får vänta lite med att beställa den. 
 
Nu ska jag återgå till att vila så jag orkar med denna dagen, jag ska ge en huvudvärkstablett en chans att göra någon nytta innan det ska grejas vidare!
 
Hoppas ni har/får en riktigt härlig söndag?!
KRAM!

Kommentarer
Allis säger:

Hej sötnos!
När du beställer scarfen kan du väl beställa en till mig också? Tycker den var så himla fin och passar till det mesta ;)
Lite bättre i magen idag men stannar hemma för säkerhetsskull...
Knus och Klem fra svigmor din ;)

2013-05-15 | 08:58:35
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback