Sverige levererar

Hej på er!
 
Jag hoppas inte alla av er har behövt sitta inne och jobba idag utan att ni har fått njuta av att Sverige ÄNTLIGEN levererat?!
Själv har jag varit ute från 10-16.20 vilket har varit utav ren glädje!
Dock kommer jag nog få skäll imorgon av min frisör för jag ska ju dit imorgon och klippa mig och kanske färgra håret (har inte riktigt bestämt vad jag vill göra med färgen) men min hårbotten är ganska bränd ;)
Jag hade ju inte tänkt så långt som att man kanske skulle smörja sig, det är ju typ första riktiga dagen utan isvindar så jag är lite bränd lite här och där men INTE i anskiktet för där hade jag minsann smörjt mig.
 
GLAD är jag iallfall vill jag lova!
Jag hoppas om värmen håller i sig så ser det nog snart ut så här:)
 
 
Det är så vackert!!!
 
Nu är det dax för lite träning som är ett måste!
Trevlig och härlig fortsatt kväll och glöm INTE att njuta!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback