6 veckor!

Hej alla underbara härliga människor!
 
Ännu en fredag och solen skiner vilket gör mig lite extra glad och sprallig!
Jag kom just på att det nu är sex veckor på dagen sedan vi flyttade hit, kanske inte så lång tid egentligen men det känns så galet naturligt och skönt att bo här.
Jag älskar att vi kan promenera till en riktig affär, att det är så nära till stan och samtidigt så tar det inte längre tid till våra nära och kära utan snarare tvärtom!
 
Som ni vet så är jag ju ett fan av Carolina Gynning och i onsdags så var vi och hämtade ut mina senaste tillskott efter att de varit på inramning :)
 
 
Bilderna gör de ej rättvisa men jag är så galet nöjd!
Denna kvinna kommer ruinera mig, haha!
 
Bleeding red hänger i sovrummet och bleeding blue i vardagsrummet, min tanke var att ha de brevid varandra men nu vill jag sprida ut de lite, kanske flyttar om lite senare när jag kanske köper fler, jag har ju tyvärr inte hur mycket väggar som helst!
 
Tänkte fixa och greja lite nu sedan ska jag ut och suga i mig D-vitamin, hoppas ni får en rikgit härlig fredag?!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback