Behandling

Hej på er!
 
Kommit hem efter ännu en behandling hos Elisabeth men idag gick det mycket bättre än vad det gjorde för två veckor sedan.
Om två veckor ska jag till kiropraktorn sedan en vecka efter det ska jag tillbaka till Elisabeth så nu hoppas jag verkligen att kroppen ska börja samarbeta igen och smärtan ge med sig.
 
Sä här pigg och glad ser jag ut just nu, haha!
 
Inget smink som döljer mina skavanker men bjuder på det!
 
Annars nu tänkte jag slänga ihop lite bananpannkakor, så galet sugen på det och det ända rätta då är ju att äta det :)
Har haft en skön dag och har fått gjort lite annat också så som tvättat och fixat med småsaker så resten av dagen ska jag vila vilket min kropp behöver lite extra efter Bettan!
 
Hej och tack...nagellack!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Allis säger:

Lika fin som alltid!!
Hoppas värken ger med sig nu!
Puss å Kram ❤

Svar: Tack, de orden värmde 😚 det får vi verkligen hoppas men redan nu är det bättre och det är jag väldigt glad för!
Puss & kram
Pernilla Rapp

2014-04-02 | 19:46:21
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback