Egentligen inte...

Glest glest glest här men jag får bara aldrig tummen ur att sätta mig här framför datorn och visst kan man blogga från mobilen men det blir sällan lika bra :(
 

Hur som helst, påsken är över och ledigheten likaså men attans vilken skön långhelg det varit med sol och värme även om jag gärna hade sett att det var ytteligare några grader till men bara jag satt lite skyddad så kunde jag ta av mig tröjan vilket uppskattades för jag var ju mer eller mindre genomskinlig...uhhh!
Inte riktigt lika blek nu men tackar inte nej till fler sådana härliga dar!
 
I fredags var vi faktiskt hemma och grejade lite, påskafton spenderade vi hemma hos mina päron i solen med god mat med mera och påskdagen spenderade vi i Hindås med Anders mamma, gubbe, syster och man och alla djuren och det var också helt underbart.
Så god mat har vi ätit hela helgen och bara njutit av våra nära och kära!
Anders syster Nea fotade lite och det blev några bilder som till och med jag tycker blev bra...det är kul att bli fotad men tycker sällan att det blir bra då jag själv är med men här är favvon...
 
 
Soldyrkare som man är så satt jag och njöt in i sista sekund då det blev dax för mig att ta på mig en tröja.
Verandan i Hindås är svårslagen, ännu mer svårslagen med härliga människor!
Kanske bjussar på fler bilder sedan men då jag knappt aldig fotar så blir det glest så bättre om jag sparar de andra lite ;)
 
Hoppas ni haft en lika härig påsk som vi och att solen lyst på er?!
 
KRAM!
 

Kommentarer
Allis säger:

Fina du!
Visst var det en härlig helg! ;))
Kramkram <3

Svar: Tack :) ja den har varit helt underbar...hoppas på många fler i samma härliga anda! Puss & kram
Pernilla Rapp

2014-04-22 | 21:55:40
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback