Kristina

Jag fullkommligt ÄLSKAR denna årstiden när körsbärsträd står i full blom det krullar av härligt gula maskrosor och när allt börjar bli riktigt grönt och skönt :)
 
 
Sä här vackert var det på träden när jag gick på en promenad till affären.
Hade jag haft tid så hade jag kunnat sitta och bara titta och njuta av den vackra utsikten.
Men har ju haft annat för mig idag, fix och trix plus att jag fick reda på att Kristina från Duvemåla ska spelas på Göteborgs Operan från oktober till mars och då var jag snabb att ringa och boka biljetter till mig och min underbara mamma som aldrig fick chansen att se den sist men nu så ska hon få göra det, jag också för den delen.
Ska faktiskt bli väldigt roligt för jag har aldrig varit på en musikal, och när man är 30 så hör det väl ändå till?!
Vi fick grymma biljetter, parkett så vi kommer nog se riktigt bra. 
Ska se till att boka bord på någon bra resturang i god tid så kan vi ha en heldag bara vi!
LÄNGTAR!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback