Stolt som bara den!

Hej på er!
 
Första april och säkert en hel del av har blivit lurade på något sätt, antingen vet ni redan om det eller så får ni veta det senare?!
 
 
Själv så tror jag att jag har klarat mig...om inte Karin som ringde från teamet på Sahlgenska skojade med tiden som jag ev kunde få redan på måndag, ska bara försöka flytta lite annat som ska göras på måndag så jag kan ta den tiden då läkartiden känns viktigare så sitter och väntar på samtal nu så håll tummarna!
 
Som säkert de flesta av er vet så för en tid sedan (juni 2013) så bestämde jag mig för att ta tag i min vikt och har sedan dess gått ner 20!kg och jag är mer än stolt :)
Helt galet, mitt mål har jag passerat sedan länge och mår bättre än vad jag gjort på väldigt länge om man bortser från det förbannade benet som bara krånglar men snart ska nog även det vara löst!
 
Med viktnedgång så kommer det en hel del saker som man inte kan undvika, tex så blir även de absoluta favoritkläderna för stora men då får man köpa nytt vare sig man vill eller inte och just det har jag gjort idag :)
 
Det blev faktiskt två par jeans fast olika tvättar, två linnen och en ny bikini och allt kommer från H&M.
Hoppas att de kommer redan nästa vecka för nu är jag trött på mina stora byxor, har bara två par som är nya som sitter bra så därför var just byxor prio.
Oavsett så är det ju alltid kul med lite nytt, basic dessutom som man kan matcha till allt!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback