Svårt!

Hoppla hej på er!
 
Vilken känsla det var att få komma in i sin nya lägenhet i fredags, vi var där i två timmar och ville verkligen inte gå för vi var ju faktiskt hemma ;)
Vill inte lägga upp bilder nu men lovar att det kommer sedan när vi väl flyttat in!
 
Nu har vi gett upp för denna helgen med pyssel och packning inför flytten.
Jag satte ut lite grejer på blocket i fredags kväll, saker som vi inte ska ha längre och tror det dröjde två minuter innan min telefon plingade av sms, samtal och mejl så det gick som en dans att få sakerna sålda :)
SKÖNT!

Som ni vet så gillar jag ju saker som inte alla andra har men nu till problemet...jag kan inte välja mellan dessa två skönheter till sängbord!
 
Självklart ska oavsett vilken jag väljer vara vit men det var en sådan dålig bild på den första så valde den svarta bara på bilden!
Sedan så ska ju självklart en vara åt höger och en vänster...
Vad tycker ni?? Jag skulle faktiskt uppskatta lite hjälp!
 
Tjingiling badring!
 
 
 

Kommentarer
Allis säger:

Hej Hopp!
Den översta såklart!
Den har jag också kikat på ;)
Ha en skön kväll och pussa på vårt <3
Knus & Klem från svärmamman ;)

2014-02-16 | 17:28:12
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/
fisen säger:

Jag tycker också den översta!!!! längtar efter att få see nya lyan :D puss gumz

2014-02-16 | 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback