Check, check, check!

Dagens lista har varit lång men nu har jag fått gjort allt vilket innebär att resten av dagen blir lugn och skön!
 

Föst så hade jag ju hittat några småsaker som jag sökt efter på Jula men de fanns inte här i Partille eller Sisjön så det fick bli en liten tur ner till Kållered.
Jag hittade det jag sökte och när jag var klar där fanns det ju lite tid över innan läkaren så då fick det bli en sväng in på Lager 157!
 
 
Jag fick med mig en snygg grå stickad tröja och ett par gosiga byxor så jag är mer än nöjd. Hittade en hel del annat men när jag väl provade så var det inte så bra tyvärr :(
 
Efter detta så vart det läkaren, sedan har jag handlat, hämtat paket med mera och snart är det dax att laga mat efter det blir det Breaking Bad för hela slanten med värmefilt och mina microtofflor!
 
Tjingiling, badring!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback