Hairtie

Alla som känner mig vet att jag inte är något direkt fan av hängande hår av många olika anledningar vilket gör att jag allt som oftast har en trulle mitt på huvudet :)
 
Då känner jag mig som mest bekväm och det spelar ingen roll om det blåser ute för det mesta sitter på plats ändå.
 
Men med att alltid ha trulle följer ju vissa problem såsom att man sliter väldigt på håret och att det ständigt "drar" men nu har jag precis klickat hem dessa:
 
 
De är precis som hårband men de är väldigt elastiska och de har inte någon metall vilket gör det lite bättre för håret plus att man kan använda dessa som armband så jag tänkte prova och se vad jag tycker.
 
Fick precis ett sms om att mina ljusstakar ÄNTLIGEN kommit så imorgon blir det ut och åka och beta av en lång checklista efter mitt läkarbesök!
 
TjingEling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback