Det kommer mera....

Hej på er!
 
Ännu några dagar vilande från bloggen då jag mått mindre bra. Mitt förbannade ben (det jag bröt) bråkar och bråkar och har inte låtit mig sova på evigheter men jädrar vad gott jag somnade igår och vaknade först kl sex med värk men lyckades ändå somna om :)
Så jag är som en ny människa idag och har hur mycket lust och ork som helst till att fortsätta greja här hemma!
 
Som ni vet beställde jag ju en tavla från Carolina Gynning i veckan men det blev en liten miss så det var inte bleeding blue som skickades utan bleeding red men tänkte att vad gör det så köpte den röda också och ingen är gladare än jag :)
Tyvärr har den inte kommit än men hoppas på att den första kommer redan nu i början på veckan som kommer och den andra i slutet på veckan!
 
 
OMG vad det kommer bli bra!
Vi kom precis upp från källaren där vi har varit nere och röjt, så nu har vi ordning där nere också vilket jag älskar för då är det så himla mycket enklare om man vill ta upp sina vårskor eller hämta något annat.
 
Nu ska jag sätta mig i fåtöljen med min fotplatta och leta efter ett sidobord som jag kan ha brevid mig när jag sitter här och chillar, så nu börjar jakten ;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback