Kunde inte bli så mycket bättre!

Hej alla underbara människor!
Hoppas att ni mår bra och njuter av vårvädret?!
 
Just nu sitter jag och packar upp min nya Ipad-mini som jag haft i nästan en vecka men inte haft tid att packa upp så nu tyckte jag allt att det var dax ;)
Allt annat efter flytten i fredags har varit så mycket viktigare, mer eller mindre allt är på plats nu förutom tv:n och så men det kommer väl till helgen antar jag?!
Rom byggdes ju inte på en dag...
 
Jag tycker ändå det har tagit sig ganska så bra...vi har kommit ännu längre men det har jag inte fotat ännu.
Vi trivs kanon och det kommer nog kännas ännu bättre när allt är helt klart!
 
 
Mina tavlor är uppe och nu väntar jag på att min nya ska skickas :)
Enligt mig kan man aldrig få för mycket färg så jag går all-in!
 
Idag kommer min bror (som även var så snäll och hjälpte till med flytten i fredags) och hans underbara dotter Ella så jag får pussa lite på henne och visa vilken våning vi bor på för det undrade hon ;)
 
Får fixa lite till innan de kommer men ska verkligen försöka uppdatera mer här!
 
KRAM!
 

Kommentarer
Allis säger:

Var hamnade den andra tavlan?!
Och det tycker jag verkligen att det är dags, att dra igång denna bloggen ordentligt igen och berätta om allt spännande som händer nu! ;)
Ha en go kväll!
Knus å Klem fra svigmor <3

Svar: Den sitter på väggen vid matbordet men tog bilden innan den kom upp ☺️ mm jag ska verkligen försöka, bara denna appen kan fungera ordentligt så kommer det funka! Puss & kram
Pernilla Rapp

2014-03-05 | 19:11:00
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback