Överkörd av ett tåg

I vanlig ordning så vaknade jag med bakishuvudvärk utan att vara bakis efter de få timmarna jag faktiskt sovit.
Det var bara att ta sig i kragen och gå upp och göra sig klar för en tur till min massör så nu känner jag mig som om jag blivit överkörd av ett tåg...är så öm och trött men tror det kommer kännas mycket bättre redan imorgon.
Har bokat en ny tid om bara två veckor så vi kan få en chans att ordna upp det här så jag slipper ha så himla ont hela tiden och att inte sova...det leder till en lättirriterad tjej :(
 
 
 
Fick en present också utav Elisabeth...en värmedyna som man värmer i micron precis som med mina tofflor men har inte packat upp den än för nu har jag satt mig i min fåtölj med mina värmetofflor och datorn och ska slappa så det får jag göra senare.
Jag kanske till och med somnar en stund om vi har tur :)
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback