Test

Idag bjuder Göteborg på riktigt härligt vårväder!

Vi har varit iväg på en snabb shoppingtur och beställt lampan som ska hänga över matbordet, bytt mina Gynningglas som jag fick av Birgitta på jobbet i torsdags och sedan lämnat tillbaka en grej vi köpt för mycket sedan tog vi en snabbis på nya Ica nära 😜

När vi kom hem förut så tog jag hand om tvätten och min man satte upp mina tavlor i hallen och jag blev supernöjd!

Jag trivs verkligen som fisken i vattnet här....och ännu bättre kommer det bli!

Nu kurrar det lite väl mycket i magen så nu är det dax att laga lite middag.
Ha en fortsatt underbar söndag och fortsätt njut av det fantastiska vädret!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback