Tråkigt!

Alla andra gnäller och nu känner jag att det faktiskt är min tur!
 

Jag kan helt ärligt säga att jag är trött på att jag ska ringa och fråga hur folk mår, om vi ska ses eller om man bestämt något och jag ringer flera gånger till den personen och aldrig får svar....detta leder till att vi inte ses och de hör inte av sig!
Klart jag blir ledsen det ska jag inte sticka under stolen med...
JAG vet att man ibland helt enkelt inte har tid vilket jag själv inte alltid har men försöker ändå alltid höra av mig och speciellt om man bestämt något!
 
 
 
Jag är glad att jag kan fokusera på annat som vårt nya hem, det gör mig glad :)
Min nya tavla borde komma i slutet på veckan, sedan så fort den kommer så åker jag direkt för att rama in den så den får komma upp på väggen här sedan, tror närmare bestämt att den får sitta i sovrummet!
 
 
Imorgon kommer snickaren och ska sätta upp hyllan i duschen men innan det ska jag plågas lite på bänken hos min massör men det kommer vara så värt det när jag är klar...
Mina vader är stela som pinnar så vet att de kommer göra mest ont men efter imorgon så blir det till att ta mig i kragen och sitta med min fotplatta var dag igen för den gör enorm skillnad!
 
KRAM!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback