BästaPåAllaSätt

OMG, jag svävar fortfarande på rosa lätta moln efter denna underbara helgen!
 
Om någon av er missat det så gifte jag mig i lördags med mitt livs kärlek.
Vår dag kunde verkligen inte bli bättre!
 
Solen sken och himlen var helt klarblå, fläktade lite och termometern visade 18 grader efter en hel vecka med kyla och regn!
Vi vigdes hemma hos en kvinna vid namn Marianne i hennes trädgård under en syrénbuske, jag lyckades inte hålla tårarna borta men de tårar som kom var av ren glädje!
 
Efteråt åkte vi till en fotograf vid namn Cecilia Winge ute i Kärra, en kompis till Camilla och där blev vi fotade i hennes studio och även utomhus och det var så himla roligt.
 
 
 
Dessa bilderna har jag stulit från hennes FB men hoppas snart vi får alla bilderna hem i postboxen.
 
Sedan hade vi ju en inflyttningsfest inplanerad och alla de som kom fick efter maten reda på vår nyhet...kändes som att alla blev chockade fast väldigt glada så det var skoj att ingen anade något!
Sedan var det party långt in på småtimmarna.
 
Det kommer mer bilder sedan när jag fått dem :)
Numera är jag FRU RAPP!!!!

Kommentarer
Allis säger:

Vilken underbart härlig dag!!
Ni är så vackra i er fantastiska lycka, den smittar av sig på ett härligt sätt - som alltid!
Keep up the good work ;)
Knus & klem fra svigmor (på riktigt nu då ;)

Svar: We will! Du har alltid varit min svärmor men nu kan ingen reta sig på det (för som du sa, nu är det på riktigt) tack! Puss & kram
Pernilla Rapp

2014-05-12 | 22:55:20
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback