Check

Usch och fy på detta tråkiga väder vi har, var är den härliga värme vi hade i påskas?!
LÄNGTAR så till solen och värmen igen, den lilla färg jag hade hunnit få börjar försvinna känns det som:(
 

Men man ska ju alltid se det positiva i saker och ting och när det är dåligt väder ute får man passa på att fixa och greja inne.
Idag har jag fårr gjort massor med bra saker, nu väntar jag på att min tvätt ska bli klar också så kan jag med gott samvete hänga i soffan ikväll!
 
Tidigare idag fick jag tillgång till taxfreen, fick ett mejl från fritidsresor så ska kika runt där lite nu och se om jag ska shoppa något till ut- eller hemresan....wieee inte långt kvar tills vi åker nu!
 
 
KRAM!
 

Kommentarer
Isabelle säger:

Finns den nya Estee lauder cc krämen med el smashbox primern på pump? Kan jag få fjäska m dej Isf! Kram

Svar: Ska kolla på detta och återkommer 😘
Pernilla Rapp

2014-05-07 | 16:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback