Hoppas på detta....

Oj oj oj vilken dag, har haft massor med saker att göra och banne mig fått prickat av allt jag skulle innan Camilla slutade....
 
Innan jobb idag så har jag varit en tur hos ortopeden på Mölndals sjukhus.
Det tog bra mycket längre tid än väntat men det var det värt.
Som jag skrivit tidigare så har jag ju haft sjukt ont i mitt ben en väldigt lång tid, jag har ju varit på röntgen och de har konstaterat att spiken och skruvarna sitter bra och att det inte ska vara en bidragande orsak till min smärta men sedan har det liksom stannat där...ingen har varit så sugen på att ta reda på den faktiska källan till smärtan men när jag var hos teamet på Sahlgrenska för ett tag sedan skickade de en remiss till Mölndal, därav anledningen att jag fick komma tillbaka dit (opererade mig där).
 
 
Läkaren tittade på min förra röntgen som togs för ca 2 månader sedan och allt ser riktigt bra ut, precis som det gjorde 9 maj 2012 när de betraktade mitt ben som läkt men han ville prova en sak för att utesluta att smärtan kunde komma från ryggen så efter att han tryckt och känt på benet fick jag lokalbedövning....
då vart ju allt mycket bättre så det visade sig att jag har en inflammation i benet så nu har jag fått ytteligare en spruta med kortison som med lite tur ska hjälpa.
Tyvärr så händer det inget direkt utan det kunde dröja 2-3 dagar men bara det hjälper så blir jag glad :)
 
Så nu håller vi tummarna för att detta hjälper och att jag slipper göra detta var 3-4 månad...lite tur kan jag väl få ha någon gång?!
 
Nu ska vi äta lite mat innan jag blir galen ;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback