IgårKomDeÄntligen

Igår så kom ÄNTLIGEN bilderna från fotograferingen som vi gjorde i lördags på vår bröllopsdag!
 

Av alla de drygt 200 bilderna som Cissi tog så har vi fått de bästa bilderna och av dem så ska vi lyckas välja ut de bilderna vi vill ha och framkalla....inte det lättaste vill jag lova men vi ska säkert kunna enas om det ;)
 
 
Jag och min vanliga tur...några av de bilderna jag tänkte lägga ut här är visst för stora och jag har ingen aning hur man ändrar men men, de ska hänga på väggen här hemma så är ni nyfika får ni komma hit ;)
 
Hur som helst så är den 10:e maj en dag att minnas på alla sätt och vis, kärlek och massor med skratt och en del tårar fast av glädje!
Jag är mitt lyckligaste jag nu när jag äntligen fått min man på riktigt!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback