KanJagKanDu

OMG, tror knappt att det är sant själv!

Jag är så jävla stolt rent ut sagt över mig själv men har nästan lite svårt att tro på att det är JAG som gjort detta möjligt, utan att kunna träna.
 
Det var många mer än bara jag själv som tvivlade lite på om det faktiskt skulle gå, jag sitter ju trots allt i rullstol på grund av min muskelsjukdom.
Livet är inte rättvist då jag älskar att träna men kan tyvärr inte....men mitt liv är så rikt ändå!
 
 
Vägde mig igår vilket var ett litet tag sedan sist och vågen visade -2 kg vilket var ofattbart då jag syndat en hel del den sista tiden.
Totalt har jag nu gått ner 22,6 kg och 19 cm i midjan!
 
 
Det finns inte längre ord i min ordlista som -jag kan inte för det kan jag visst!!!!
 
Finns alltid för och nackdelar med saker, typ att jag inga kläder har kvar och inte lätt att hitta så mycket man vill ha samtidigt sedan min förlovningsring...har minskat den 3 gånger men nu går det inte mer så de måste smälta ner den och göra om den från början men den smällen får jag väl ta då.
 
STOLT SOM BARA DEN!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback