KanKnapptFattaDetSjälv

Sitter här lika lycklig som igår...

Lyssnar på musik och känner mig nöjd med allt jag hunnit med, glad för att jag fick visa leg på systemet då jag var och köpte lite blandat till festen på lördag, dock lite ledsen att min underbara man inte kommit hem än.
Idag har vi varit tillsammans i fem år...jag kan inte riktigt förstå att det redan gått fem år!
Hoppas att jag får minst lika många år till med min kärlek, gärna ännu fler.
 
 
Visst fem år kanske inte är jätte lång tid men vi har hunnit med så himla mycket så det skulle lika gärna kunnat vara mer, men det kommer!
Vi har all tid i världen på oss!
 
Älskling om du läser detta så är du det bästa som hänt mig, jag älskar dig av hela mitt hjärta fast det hoppas jag redan att du vet <3!!!
 
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback