Är huvudet dumt...

...så får spritskåpet lida;)
 
Haha jag är INTE riktigt klok!
Jag berättade ju att vi var hos några vänner dagen efter jag fyllt är och när vi kom fick vi ju en god drink som bland annat innehöll strawberry daquiri (färdigblandad) och jag tyckte den var så god men man var tvungen att beställa den på systement vilket jag självklart gjorde förra söndagen och hämtade den i fredags...
Jag hade ju med mig den till festen igår och sen hem igen och så skulle Anders ställa in den i barskåpet och började asgarva för där stod det redan en:S
 
 
Skojigt eftersom jag inte hade en aning om att jag ens köpt den...
Så kan det gå när inte haspen är på;)
Så nu har vi två flaskor!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback