Finally

Hej på er!
 
Äntligen fick jag tagit mig i kragen och masat mig iväg för lite träning, vilket känns underbart nu efteråt!
Blir så trött på mig själv att jag lagt den åt sidan men ska skärpa mig...jag behöver verkligen den lilla träningen som bassängen ändå ger mig!
 
 
Så ger mig själv ett stort + idag och hoppas jag kommer iväg på fredag igen?!
 
Nu har jag precis plockat mina bryn och ska nu börja med maten för nu börjar jag allt bli hungrig och det tror jag Anders kommer vara när han kommer hem också?!
Och rätt som det var så kom det en skur...j-vla regn! Helt GALET mörkt blev det nu:(
Har tänt lite ljus och har musik på, får ju mysa till det nu när hösten kommit:P
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback