LYX

Hej på er!
 
Som ni kanske minns så fick jag ju en Smartbox i födelsedagspresent utav svärmor och Ss...Spa och en natt, där fanns ju en rad av olika hotell man kunde välja mellan och nu har vi valt Vann Spa Hotell och Konferans i Brastad och bokat första helgen i oktober.
Vi har även bokat fyra spa behandlingar så vi ska allt lyxa till det riktigt ordentligt.
Längtar riktigt mycket, det ska bli såå skönt att bara få ro om oss riktigt ordentligt så jag säger STORT TACK än en gång!
 
 
Bilderna har jag lånat från google!
 

Nu är det bara till att hoppas att vistelsen blir lika bra, men det tror jag nog.
Personalen som jag pratat med har varit kanon trevliga och de har bokat in oss på ett anpassat rum, sen blev jag lite chockad för dom har även lift till poolen så jag kan bada hur mycket jag vill:)
UNERBART!
Längtar verkligen nu!
 
KRAM!

Kommentarer
Allis säger:

Tror ni får det underbart!
Och det är ni värda!
Knus & Klem

Svar: Det tror jag också:DVi längtar!!!
Puss & kram
Pernilla Rapp

2012-08-26 | 13:50:57
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback