Massor

Hej på er!
 
Nu sitter jag på balkongen, jag har precis tänt mitt yankee candle ljus och lagt en filt på benen och datorn i knät.
Jag har inte haft lust eller ork att skriva så mycket i helgen men nu har jag lust:)
 
Igår så var mamma här och hjälpte till att klippa bort en tova som Salma hade under ena frambenet som inte jag lyckades klippa bort, sen kammade vi henne en hel del och så är såg det ut efter;)
 
Skönt att ha fått bort den nu, så nu gäller det att kamma magen och under benen ordentligt fast att lilla fröken inte tycker om det riktigt!
 
Senare igår så stod det ju "sensommarfest" på schemat hemma hos svärmor och Ss så då bar det av dit för lite förberedelser innan allt folket skulle komma.
Tänkte jag skulle tagit massor med skojiga bilder igår men jag för la kameran så det blev bara lite bilder innan allt folk kom men det är ju bättre än inget;)
 
 
Det var hur som helst skojigt, härlig blandning på människor och massor med gott att äta och dricka:)
Vissa hade valt att äta kräftor och räkor, andra hade valt att grilla vilket vi såklart gjorde;)
Massor med kyckling, nom nom!
Från början hade vi ju en himla tur med vädret men det ville inte riktigt vara med oss hela kvällen så det kom en hel del regn på kvällen men som tur är har ju dom loftet uppe på garaget där det får plats massor med folk så vi var där resten av kvällen!
Dock skulle väl jag haft ännu varmare kläder än vad jag hade i vanlig ordning men en filt räddade benen bra!
Lyckad kväll i vanlig ordning!
Tack!
 
KRAM!

Kommentarer
Allis säger:

Tack själva!
Utan er hade det ju inte blivit lika lyckat!
Kram Allis

2012-08-27 | 08:56:49
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback