NOT!!!

Jaha ok...nu började det:S
 
Eftersom det är torsdag idag så jobbar jag ju...när jag vaknade imorse ville jag inte gå upp ur sängen för att fönsterna varit öppna och det var så kallt inne, men efter en stund fick jag ju ta mig i kragen.
Väl uppe så fick jag försöka skynda mig för att ta på mig och göra mig klar så jag skulle komma iväg...
När jag väl kommer ut så hade jag god lust att vända och gå in igen, blåste ju halv storm och det var inga varma vindar direkt, dessutom har det börjat blåsa ner löv från träden vilket INTE bådar gott:S
Tyvärr verkar det som om hösten kommer tidigt i år...eller inte förresten, det känns som om den varit en större del av sommaren också:S
 
 
USCH säger jag...
Det är tur att man kan hålla sig inne iallafall större delen av dagen!
Jag fortsätter jobba och ger f-n i att titta ut!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback