Opps

Hej hopp!
 
Om jag hade gått runt i stan så hade det nog sett ut såhär;)
 
 
Men nu gömmer jag ju mig bakom datorn istället:P
Har beställt hem massor med nytt...hoppas bara att allt passar?! ...det är ju det som är svårt när man beställer på nätet men oftast brukar det ju bli bra annars så är det ju bara till att skicka tillbaka;)
 
Jag har faktiskt beställt en vinterjacka...jag vet att det är tidigt men eftersom jag HATAR jackor så kanske det kommer dröja innan jag hittar något bra som jag kan ha som jag faktiskt kan röra mig i;) så det var lika bra så om den nu är bra hinner inte min storlek ta slut;)
 
För övrigt så är jag på jobbet, är dock redan klar med allt så nu sitter jag bara och roar mig med allt annat;)
Jag tänkte snart packa ihop mig och börja röra mig hemåt fast först ska jag göra ett stop hos min hudterapeut och köpa en dagkräm:)
 
Tjing sålänge!!!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback