Rastlös

Godkväll mina kära!

Jag och Anders har ju varit och tränat idag och det gick bra men det kändes att jag varit på massage tidigare idag så jag tog det lite lugnare än jag brukar men fick ändå gjort alla övningar!
Vi kom hem strax innan åtta sen satte jag mig och kollade lite på tv innan pappa kom för att hjälpa oss att titta på vår torktumlare som slutat fungera:S
Men världens bästa pappa som man har så hittade han felet, så nu fungerar den igen...TACK!
Han lämnade även elrullen som dom ska komma och hämta imorgon så jag slipper se den för den är ju helt livsfarlig!!!
Ska fundera på om jag ska åka och prova ut någon annan...

Nu tänkte jag sova men är lite uppe i varv och rastlös så får väl se hur det ska gå;)
Orkar inte skriva mer nu för jag bloggar ju från mobilen och det blir ju inte riktigt som man vill:S
Vi hörs imorgon!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback