Skit väder!

Hej hopp!
 
Nu är jag hemma igen efter att ha varit och tränat. Jag hade ju tänkt hitta på något skoj efteråt men vädret suger ju verkligen!
Fattar inte hur det kan regna så mycket som det har gjort...sommaren har inte ens börjat och nu är det snart höst:S
USCH säger jag...
Nu sitter jag här hemma och har tänt lite ljus och lyssnar på musik istället...funderar dock på om vi ska ta en sväng på Liseberg ikväll för då ska det tydligen spricka upp och bli varmare men får se hur vi gör...
 
Jag har surfat runt lite och hittat en t-shirt som jag såååååå gärna vill ha men tycker den är lite dyr för det är ju inget speciellt med den så.
 
 
Fast den har helt rätt modell för min smak:D
Finns på www.aninebing.com
Kostar 99 dollar.
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback