Är jag tillräckligt cool??

Hej på er!
 
Idag har det varit en heldag på språng:)
Först in till stan och göra naglarna, sedan en liten shoppingtur på stan, sedan in och kollade läget på Chilli sedan vidare till Ikea för att lämna tillbaka en sak som jag köpte i fredags som inte passade sedan till lite blandade affären som Jysk och så sedan vidare hem...Phuuuu!

Så nu när jag har varvat ner lite kan jag skriva lite;)
Dagens stora fråga och fundering är om jag är tillräckligt cool för att ha en cool frisyr?!
Något sånt här:
 
 
Jag tänker kort men ändå långt...kort på sidorna men ganska långt uppe på huvudet!
Då kan man ju variera sig grymt mycket beroende på humör;)
Vad tycker ni??
Måste ha bestämt mig tills imorgon då jag ska till ÅsaEndorfin Hårvård!
Vågar jag eller är jag för feg?!
 
KRAM!

Kommentarer
frida säger:

jag tycker absolut att du ska testa men det vet du redan :D tror att det skulle passa dig!

2012-12-18 | 19:47:39
Bloggadress: http://fnystrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback