Bara resten kvar;)

Hej hopp!
 
Idag har jag valt självmant att hålla mig inomhus sånär som på när jag gick ut på balkongen för att ta en cigg men gick in lika fort igen (det är nu man inte ska vara rökare) för att det är så satans kallt:( Fan jag får ju huvudvärk när det är så kallt som nu:S...fast jag måste erkänna att det är väldigt fint ute!
 
Jag valde istället att städa och tvätta vilket verkligen behövdes så nu är det lite bättre men golven måste skuras också men det behövder jag hjälp med...så det får bli senare.
Jätte skönt att solen har varit framme idag om man då bortser från allt man ser när solen skiner som typ hur smutsiga fönster man har...eeeeuw!
Jag borde kanske sett till att fått dom putsade innan det blev så jädra kallt men nu får det vara tills det blir varmare igen annars kommer jag dö på kuppen!
 
 
Men o andra sidan om det är någon som stör sig på hur skitna dom är så är ni välkomna men då låser jag in mig i badrummet med golvvärmen på max:D
 
Nu ska jag fixa lite fredagsmys till mig och min kära!
Ha en underbar fortsatt fredag:)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback