Fegis!

Hej på er!
 
Nu är jag hemma igen efter att ha varit hos Åsa och fixat håret.
Tyvärr så fegade jag ur med rädslan att ångra mig och då lär det ju dröja tills mitt hår växer ut igen men jag har inte släppt det än, det kanske kommer senare?!
 
 
Det blev en något kallare färg i botten och sedan ännu ljusare längder men dom syns inte nu för jag har en fiskbensfläta:D
Sedan när jag kommer hem från Mexico så kan vi ju hoppas på att mitt hår vuxit en bit och solblekts för då ska vi mixtra lite med färgen så nu kommer jag INTE färga utäxten i benan själv som jag brukar...vi får se hur det ska gå;)
 
KRAM!

Kommentarer
Linda Calderon säger:

Fegis!!! Nej då jag förstår dig..
Puss

Svar: Haha jag vet...tråkigt men tror fan att jag hade ångrat mig och det är inget roligt!Hur mår du idag darling?!
Puss
Pernilla Rapp

2012-12-19 | 16:07:28
Bloggadress: http://www.nattstad.se/skenetbedrar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback