Hahaha

 
Hahaha, inte för att jag direkt håller med men det var en rolig bild:)
 
Måndag igen fast nu har jag ju ännu en härlig vecka att se fram emot!
Jag har bara massa roliga saker att se fram emot, det roligaste tror jag är på fredag när jag ska till det nya assistans bolaget Livsanda som jag bytt till och träffa alla igen.
Nu är det inte månader kvar längre utan bara två veckor tills jag börjar där, det kommer vara mycket nytt att lära sig men samtidigt så tycker jag ju att det är roligt!
 
Det är lunch dax nu så jag ska se till att få något i magen innan det är dax för mig att göra klart lönerna som ska betalas ut redan på fredag denna månaden:)
 
BTW, så är jag glad att det är mer eller mindre barmmark ute nu så det är lite lättare att ta sig fram med stol;)
Nu är det istället en miljard små stenar som fastnar överallt men hellre det:D
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback