Jag och min inredning:D

Hej på er!
 
Nu är jag hemma efter besök hos både optikern och Ikea.
Gick som väntat hos optikern, allt såg bra ut vilket kändes skönt men behöver gå upp lite i styrka på mina linser sen hittade jag ju helt oväntat ett par snygga brillor men som Eva min optiker sa - det är ju tre och ett halv år sedan jag köpte glasögon sist då kan det vara dax med ett par nya;) hihi får se hur det blir med det, först ska jag ju beöka Medmira eller vad det heter och se om jag kan operera mina ögon och slippa både linser och glasögon!
 
Ikea fick jag handlat allt jag skulle ha och lite till, CB fick trixa lite men hon löste det kanon:)
Bra kvinnor reder sig själva som hon sa:D
Så nu är allt inne, nu är det Anders jobb att bygga ihop allt sedan ska jag ställa in allt igen men upptäckte att glasen behöver sig en omgång av diskmedel och vatten först;)
Jag fixar det, inga problem!
 
Nu till överskirften...
Som tjej är det ju ganska vanligt att man tycker det är lite roligt med smycken, ringar, örhängen, halsband med mera och sedan vill man ju ofta ha en helkroppsspegel och vad kan du vara bättre än en kombinerad?!
 

 
 
Denna finns att här på http://www.speggi.se
Pris 1499 kr vilket jag tycker är ett riktigt kap, dom har dessutom 10% rabatt fram till den 18 dec :)
Hur grymt som helst!
Ett litet julklappstips till flickvännen, frun, eller varför inte mamma??
 
Nu ska jag greja men nu har ni något att tänka på!
Ha en riktigt trevlig fredagskväll:)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback