Nere på botten??

Hej på er!
 
Mår så jävla dåligt och orkar just nu ingenting...jag försöker vara som vanligt men orkar inte.
Så här långt ner var det länge sedan jag var.
Vet varken ut eller in, vad ska jag med en kropp till som hela tiden skadar mig?!
Varför fick inte jag välja??
 
Just nu har jag tusen frågor som jag inte kan få svar på...jag vill bara lägga mig ner, somna och försvinna!
Jag är trött på att ingen förstår...
Jag vill inte mer just nu men vet att jag kommer resa mig igen men det känns som en evighet tills dess.
 
Jag slog ju sjävklart i hakan igen, nu är jag galet svullen där stygnen är och så kommer det var...inte så bra kanske och jag som hade fått en tid till att ta bort stygen på fredag.
Ledsen över att få ytteligare ett ärr till...som nu dessutom kommer bli större och värre än innan.
VARFÖR blir det såhär??
 
Jag bara sitter och gråter och vet inte vart jag ska ta vägen?!
 

Kommentarer
Linda Calderon säger:

Men fy fina du, jag vet hur du har det. Ibland vill man bara dö, bara försvinna och skita i allt. Det är fan inte rättvist, och nä vi har inte valt att ha det så här.
Jag har perioder där jag mår förjävligt hatar mitt liv, då tillåter jag mig att bara gråta, skrika tills jag inte har några tårar kvar. Förr var dessa perioder mycket längre idag kommer dom inte lika ofta och dom går över snabbare. Min pojkvän och familj är ett otroligt stort stöd, och idag känner jag mig inte värdelös och jag hatar inte mig själv längre. Jag trodde fan aldrig jag skulle känna så..
Du är en underbar tjej Pernilla glöm aldrig det!!!
Massa kärlek

Svar: Tack snälla Linda! Det är så skönt att veta att någon förstår, det betyder mycket!Ska bli skojigt att ses imorgon igen...det får mig att ta mig i kragen för även om det ibland känns som att allt är värdelös så är jag så lyckligt lottad här i livet!
Kramar!
Pernilla Rapp

2012-12-05 | 14:31:48
Bloggadress: http://www.nattstad.se/skenetbedrar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback