NÖJD!

Hej på er!
 
Hoppas ni haft en riktigt bra julafton med många roliga paket?!
 
Usch det är inte mycket med mig idag så det kanske dröjer med att visa alla julklapparna men det kommer;)
Jag fick ju en del pengar också utav mina föräldrar, mormor & morfar och av några vänner till mamma och pappa så nu har jag faktiskt precis beställt mina godingar från Gynning:D
 
 
Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge tills jag får hem dom men o andra sidan så har jag ju iallafall beställt dom nu plus att det är ju en hel del röda dagar nu:S
Ska köpa några tavlor av henne sedan med men det får bli när vi ska flytta:D
 
Annars händer det inte så mycket nu, Anders håller på att installera en av mina julklappar;)
Ni kan aldrig gissa vad jag fått:D
Sååååå nöjd men har som sagt lite att fixa med innan jag kan visa bilder...
 
Nu är det mysa på soffan som gäller för min del så jag förhoppningsvis orkar åka på shoppingtur med min man imorgon...då ska det handlas grejer hem:D
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback