Victoria`s secret

 
Vaknade pigg och utvilad strax efter sju idag vilket var helt underbart!
Så skönt att vaka av sig själv utan stess eller något. Låg kvar i sängen till strax efter åtta sedan har jag varit och duschat och ätit frukost och nu har jag satt mig här framför datorn med min filt i knät för att se om jag kan hitta någon snygg klänning som jag kan köpa som jag kan ha med mig till Mexico, jag har klänningar men vill ha någon ny också;)
Bara 25 dagar kvar så nu hoppas jag verkligen att jag hinner få mina saker jag beställt från Victoria´s Secret, bh och bikini kan ju vara bra att ha innan vi åker;)
Jag har ju aldrig beställt från dom tidigare men känner folk som gjort det och det har kommit inom tre veckor då så blir det så för mig också så hinner jag få dom i god tid innan...så det är bara att hålla tummarna!
 
Nu ska jag börja leta klänning och fortsätta lyssna på Melissa Horn:)
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback