Vilka?!

Hej igen!
 
Jag köpte ju ett par fodrade Minnetonka skor detta året som jag verkligen älskar, dom är galet sköna och snygga tycker jag.
Jag har ju velat ha ett par som inte är fodrade som jag kan ha på vår/sommar och kanske hösten men nu hittade jag fakriskt ett par liknande för mindre än halva pengen som jag också tycker är riktigt snygga...
 
Vilka tycker ni är snyggast??
Minnetonka:
 
 
Eller dessa från Ellos:
 
Jag har beslutsångest:S
 
Nää jag får fundera medans vi äter lite:)
 
KRAM!

Kommentarer
Anonym säger:

Tycker att båda var snygga men tycker att dom gråa var snyggast, dom längst ner :)
Kram

2012-12-28 | 21:56:26
Bloggadress: http://fnystrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback