Visit:)

Hello people:)
 
Nu sitter jag här hemma och väntar på en god vän som ska komma och hälsa på:)
Ska bli mysigt att ses för det var ett tag sedan nu! Jag ska dessutom få träffa senaste tillskottet i familjen, lille Milton som är en liten hund men helt ärligt vet jag inte riktigt vad det är för ras men ska försöka komma ihåg att fråga;)
 
 
Lite mys och mat kommer denna eftermiddag/kväll att bjuda på!
Lovely!
 
Annars har jag inte gjort så mycket, mest kollat runt på vad det är jag ska handla på fredag när jag och CB ska till Ikea...ska ju först och främst köpa ett nytt skåp till vardagsrummet som är vitt högblankt istället för det svarta...really nice:D
Såå jädras roligt att köpa lite nytt till hemmet:D
 
Nää nu ni, nu kommer Jessica så nu har jag inte tid till att sitta här;)
KRAM!

Kommentarer
Allis säger:

Så fint du har fått det här då!
Både egen fotograf och bloggdesigner?! Inte illa ;)
Kul med Hindåsbesök, måste få höra om vad Prinsessan tyckte om Milton ;D
Knus å Klem

Svar: Ja visst har jag, har Nea att tacka för det:DJaa det var jätte mysigt och Salma var VÄLDIGT nyfiken på Milton;)
Mysigt att träffa Jessica verkligen, det var ju ett tag sedan!
Puss & Kram
Pernilla Rapp

2012-12-12 | 20:55:16
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback