BRUCE

Morron gott folk, eller kanske inte morgon men men.
Gick upp strax efter tio, vi tog lite sovmorgon idag för det blev sent igår men skoj hade vi:D
Nu har vi precis ätit lite frukost och jag ska snart göra mig klar för att åka upp till jobbet och få bilen tvättad;)
 
När vi kom igår så regnade det fast inte jätte mycket men ändå så att jag drog på mig regnponchon så gick vi mot Ullevi och tog hissen upp till våra platser och ut...då slutade det regna sen regnade det inte mer än totalt kanske 10 droppar på resten av kvällen så vi hade ju iallfall tur med vädret:D
 
 
Det var en riktig upplevelse att få se honom live, han slog nytt publikrekord igen...
igår blev det 66 561...och i fredags var det 66 018:D
Totalt så har 132 579 personer sett honom live på Ullevi fredag och lördag, inte illa!
Vi får väl se när han kommer igen!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback