Det var ju det där

Godkväll på er! Vi har varit hemma en stund, tänkte försökt uppdaterat något under dagen men så blev det inte:S Nästan precis efter vi parkerat så började det regna så vi tog skydd i partytältet...det regnade en bra stund men sen blev det äntligen uppehåll så då passade vi på att gå över till marknaden. Vi fick handlat några t-shirts och lite annat men det mesta var ätbart...bilder kommer imorgon! Tyvärr så var min mobil på lite halvdant humör så blev totalt 3 bilder som ni får nöja er med tills imorgon. Jag ska be bror hjälpa mig med telefonen så jag kanske kan få lite ordning på grejerna;) Nea har tagit massor med bilder också som jag tänkte stjäla:) Nu känns det som detta inlägget kom i lite konstig ordning men men:S Vädret blev iallafall mycket bättre senare och solen kom fram så jag kunde ta av mig några lager med kläder;) KRAM!


Kommentarer
Allis säger:

Vilken tur att jag e såå j*la snygg jämt då.... ;D
Så mysigt att ni kom, och lite sovl fick vi allt!
Knus & Klem

Svar: Du är ju ALLTID kanon snygg det vet du väl?!Jaa det var väldigt skojigt!!! Jaaa men vi kunde fått mer;)
KRAMAR!
Pernilla Rapp

2012-07-16 | 07:44:18
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback