GRATTIS

Godkväll fina ni! Idag har varit en fantastisk dag (förutom huvudvärken i förmiddags), jag åkte och jobbade sista passet och allt gick kanon...det var lite extra roligt på jobbet idag, sen åkte jag hem och hämtade upp Anders för att åka vidare hem till Tobbe för att se lite vad jag har att arbeta med när det gäller att inreda. Måste säga att hans lägenhet har stor potential för att bli RIKTIGT snygg! Ser fram emot detta jätte mycket! Sen eftersom det inte bara är en vanlig dag utan VÄRLDENS FINASTE MAMMAS FÖDELSEDAG så åkte vi ju självklart dit för att fira! Med oss hade vi självklart blommor men även jordgubbar och mjukglass vilket är något bland det bästa mamma vet förutom bullar då förstårs;) hihi! Alltid lika mysigt att träffa min familj! Här är lite bilder från blommorna hon fick! Nu har jag precis lagt mig i sängen på min spikmatta och ska snart sova, imorgon ska vi ut på mer äventyr:) Sov gott! KRAM!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback