Grebbestad

Godmorgon på er!
 
Ja vad ska man säga, man får göra det bästa utav ledigheten så därför tänkte jag och hjärtat mitt ta en tripp med min familj till Grebbestad idag för lite shopping på nya sportshoppen och lite god mat på bryggan.
Det är ju tur att man kan shoppa när man inte kan ligga på stranden!
 
 
Jag och Anders har varit där en gång tidigare men inte resten av familjen (jo största bror men dom har ju husvagn i närheten) så det ska bli lite skoj för det är stor skillnad mot den gamla som var i en idrottshall.
Det är riktigt stort och fräscht nu, inga problem att ratta runt med rullstol där inte;)
 
Måste sätta lite fart så vi kommer iväg!
Hoppas vädret kommer vara bättre än vad SMHI säger, fast är det någon gång dom har rätt så är de när det ska vara dåligt:S
Men men, vi kommer nog ha roligt ändå!
Vi har ju trevligt sällskap iallfall:D
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback