Grodfötter

Hej på er!
 
 
Dessa skorna jag beställde för ett tag sen kom igår så Anders hämtade dom idag efter jobbet och jag var jätte glad för jag har ju väntat ett tag men tyvärr så passade dom inte då jag har grodfötter eller simfötter som jag också brukar kalla dom:S
Jag HATAR att ha breda fötter, det är så svårt att hitta skor som passar och när man väl hittar ett par som man tycker är snygga och är platta och man då chansar så passar dom inte...TYPISKT!
Så nu blir det till att skicka tillbaka dom, synd för jag tycker dom var ännu snyggare IRL!
Men men!!!
 
Det är iallafall en väldigt fin kväll
 
 
Jag sitter här ute på balkongen och gottar mig med datorn i knät:)
 
Salma håller mig sällskap...hon hann fånga någon form av kvällsmat och nu sitter och och "väntar" på mer!
Busfia:)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback