Inte ung längre;)

Godkväll fina ni!
 
Ok, helgen har varit riktigt bra men det känns att man inte är så ung längre;)
Har ju varit och hälsat på min vän Linda lördag till söndag med allt vad det innebär...utgång vin och sent eller snarare tidigt:P sen när jag kom hem förut så var det bara att hoppa in i duschen och göra sig klar igen för att dra vidare till några vänner på middag och nu är vi hemma och det är skönt!
Nu när man börjar varva ner så känner man ju hur trött man egentligen är så nu tänker jag göra mig klar och kasta mig i sängen...min sköna säng!
 
Imorgon är det jobb igen, och tänk idag är det ju 1:e juli...känns inte riktigt så.
Bara en vecka kvar tills Anders ska ha semester och två veckor för mig:)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback