Laddar

Hallå hallå!
 
Nu sitter jag här och lyssnar på BRUCE SPRINGSTEEN och laddar inför ikväll:D
 
Vi har vänner som var där igår och de tyckte det var GALET bra så det är bara att hålla tummarna för att det blir lika bra stämmning ikväll trots mycket sämre väder:S
Det ser dock ut som om att vi ska slippa regnet hela kvällen iallafall men det är ju bara att ta med en regnponcho ifall att vi inte har den turen!
 
Känns jätte spralligt att äntligen få se den gamle bossen live:)
Han har ju varit här fem gånger tidigare men 1981 var jag inte ens född, sen 1985 var jag ju bara ett år och 2003, 2005 och 2008 har jag inte lyckats få tag på biljetter men ÄNTLIGEN lyckades jag så det ska bli vädligt skoj.
Har ju väntat länge på denna dag så inte ens regn ska få stoppa mig!
 
Kuriosa om BOSSEN
Han heter Fredriick Joseph Springsteen.
Han är född 23:e september 1949.
Han bor i Colts Neck och Rumson, New Jersey.
Han är gift med Patti Scialfa och har tre barn, Evan, Jessica och Samuel.
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback