Morron

 
Nu har vi precis ätit lite frukost och nu sitter Anders med sitt morgonkaffe och njuter:)
Själv passar man på att blogga lite:)
 
Idag vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda...ska jag vara ärlig så är jag väldigt trött och hade gärna bara varit hemma men skulle behövt åkt runt lite och köpt det sista till Tobbes lägenhet så jag ska nog se om jag kan få gjort det, men först så ska jag hoppa in i duschen om en liten stund!
 
Här är en liten dålig bild men ändå en bild på en av mammas jordgubbar som jag snodde igår.
JÄTTE goda var dom!
 
Sen tog vi en bild på himmlen när vi kom hem för att den var så fin!
 
Men det var banne mig ingen värme...11 grader hör hemma på hösten/vintern INTE på sommaren!!!!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback