Shopping

Hej på er!
 
Nu har vi målat färdigt för idag så nu har vi istället intagit balkongen, så nu sitter vi här och myser alla tre:)
Trots att solen lyst med sin frånvaro idag har det ändå varit ganska varmt, helt vindstilla är det också så det är skönt. Imorgon ska det visst bli fint väder så då tänker jag passa på och sola lite hos mina underbara föräldrar!
 
Jag har även passat på att shoppa lite för ovanlighetens skull;)
Beställde ett fodral till min lilla MacBook Air:)
 
Shit vad bra det kommer bli, perfekt när jag ska ha med mig datorn till bror när jag behöver hjälp;)
Självklart så beställde jag denna snygga färg...
Jag har helt snöat in på orange nu...hihi!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback