Tur...jag

Hej på er!
 
Vi hade en jätte mysig eftermiddag kväll hos mamma och pappa igår med god middag och bad i baljan:)
När vi kom hem igår så la vi oss ganska med en gång och jag somnade som en klubba och har inte vaknat en ända gång på hela natten:D
Jag funderar på om jag skulle bada varje dag så jag ALLTID kan få sova lika bra?!
Tanken är ju bra iallfall!
 
Jag fick ju lite hjälp med min Iphone igår av bror så jag visste att allt var korrekt utfört innan jag gjorde en återställning då min kamera bara fungerar när den känner för det men den funkade inte efter det heller så då ringde jag till Lan-Master igen men då skulle jag göra en återställning igen men INTE kopiera tillbaka efter det var gjort så nu har jag gjort det men den funkar ändå inte så imorgon blir det till att lämna in den:S
 
 
Känns ju inte direkt som om jag har någon tur med de sakerna som jag köper:S
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback