06.46

Godmorgon till er som är vakna!

Vaknade galet tidigt idag av att Salma kräktes, så då var det lika bra att torka upp det direkt...som tur var vaknade även Anders så han gjorde en insats och gick upp.
Efter det låg vi och pratade lite, sen gick han upp igen, fast denna gången tog han på sig;)
Så nu har jag precis ätit frukost på sängen:) borstet från att Salma kräktes så kan ju inte morgonen börja bättre, inte för mig iallafall;)

Jag tänker ligga kvar här i min goa säng en liten stund till så jag hinner "vila på maten" sen ska jag ta mig en goo dusch:) lite senare senare ska vi bege oss till mina föräldrar...vi ska grilla, bada och bara umgås och ha en riktigt härlig lördag! Det kan ju inte bli bättre:)

Hoppas ni får en riktigt bra lördag allihopa?! Hörs senare!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback